صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس
  • گزارش تصویری: جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت
  • کاهش هفتاد و دو درصدی ابتلا به سالک در سال گذشته
  • ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت زنده‌گیری شدند
  • مدال برنز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور به ورزشکار دختر مرودشتی رسید
  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • با کسب ۹ نشان طلا،نقره و برنز آینده سازان کشتی مرودشت بر سکوی دوم فارس ایستادند
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم غاصب کودک کش بود
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در شهرستان مرودشت
  • دیدار صمیمی مدیران با مردم، در مسجد الزهرا (س) مرودشت
  • رها سازی آب سد درودزن به منظور حمایت از تولید و کشاورزان مرودشت
  • حجاب وعفاف در جامعه باید نهادینه شود
  • چهار وزنه‌بردار فارسی در لیست جدید تیم ملی بزرگسالان ایران
  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  • بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی
  • پایان موج نخست سفرهای نوروزی / بیش از ۱۱هزار نفر از هم میهنانمان در مدارس شهرستان مرودشت اسکان موقت داده شدند
  •  

     

    در هفته دولت ۱۳پروژه به ارزش ۸۰میلیارد تومان افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسد
    بودجه سال 1402 شهرداری مرودشت: 423 میلیارد تومان

    نويسنده - خبرنگار: حسین مختاری

    5900
    :كد
    سه شنبه 24 مرداد 1402

    شهردار مرودشت در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهر گفت: بیش از ۲۷۰۰تن قیر در حوزه بازآفرینی جذب کردیم و میزان ۴۵۰ هزار متر مربع در سطح شهر را با این مقدار قیر ، آسفالت خواهیم کرد.



    شهردار مرودشت گفت:بودجه شهرداری مرودشت نسبت به دو سال گذشته ۲۸۲درصد افزایش داشته است/در هفته دولت ۱۳پروژه به ارزش ۸۰میلیارد تومان افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسد

    به گزارش مرودشت نما به مناسبت روز خبرنگار نشست خبری شهردار مرودشت با اصحاب رسانه دردفتر شهردار برگزار شد.

    محمد علی گلکاری شهردار به همراه معاونین خود و دو عضو شورای اسلامی شهر مرودشت در این نشست حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و عملکرد خود را تشریح کردند.

    گلکاری با تبریک روز و هفته خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار گفت: خبرنگاری یک راه و روش پر ارزش است و خبرنگار یک شخصیت جریان ساز و نمونه بارز اخلاق و تعهد بوده که زحمت خطیر انعکاس خبرها را بر عهده دارد.

    گلکاری با اشاره به اینکه خبرنگاران وجدان بیدار عمومی عصر خود هستند گفت :درب اتاق شهردار به روی همه ی خبرنگاران باز است .

    شهردار مرودشت با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع ؛ اولویت شهرداری مرودشت است گفت :در یک سال و نیم گذشته از عمر شهرداری فعالیت های خوبی انجام شده است.

    وی تصریح کرد: بودجه شهرداری مرودشت در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۱۵میلیارد تومان بود که بیش از ۲۳درصد رشد داشته و به مبلغ ۲۶۱ میلیارد تومان رسیده است و بطور کامل محقق گردید.

    شهردار مرودشت خاطرنشان ساخت:در سال جاری ۱۴۰۲ بودجه ۴۲۳میلیارد تومانی به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شد که نسبت به دو سال گذشته بیش از ۲۸۲ درصد افزایش داشته و این اتفاقی است که بعد از گذشت پنج سال محقق شد.

    گلکاری در ادامه به برخی عملکرد شهرداری مرودشت در مدت یک سال و نیم گذشته تا کنون اشاره نمود و با بیان اینکه یکی از راه های درآمد شهرداری پرداخت عوارض از سوی شهروندان برای صدور مجوز ساخت و ساز می باشد، افزود:عدم استقبال مالکان برای ساخت و ساز و مشکلات بیمه‌ای که سد راه آنان شده به همراه گرانی مصالح ساختمانی ،زمینه عدم استقبال کافی مالکان برای ساخت و ساز ها را رقم زده است.

    شهردار مرودشت با اشاره به اینکه قبل از حضور وی در ساختمان شهرداری برخی از پرسنل خدوم مجموعه شهرداری مطالبات خود را با تاخیر دریافت می کردند ،اذعان داشت: یکی از اقدامات با ارزش شهرداری پرداخت به موقع حقوق و مزایای تمامی پرسنل شهرداری اعم از رسمی،  نیروهای پیمانی و قراردادی است در حالیکه در گذشته این حقوق تا چندین ماه به تاخیر می افتاد و حتی در بعضی شهرداری های دیگر استان هنوز نتوانسته اند پرداخت به موقع حقوق کارکنان را داشته باشند.


    گلکاری اشاره ای به موضوع زیر سازی و آسفالت معابر نمود و گفت:بیش از ۲۷۰۰تن قیر در حوزه بازآفرینی جذب کردیم و میزان ۴۵۰ هزار متر مربع در سطح شهر را با این مقدار قیر ، آسفالت خواهیم کرد.

    وی در ادامه افزود:در بخش موزاییک فرش پیاده رو با تامین اعتبار لازم و معرفی پیمانکار مربوطه بیش از ۱۰۰۰ درصد رشد نسبت به یک سال قبل داشته ایم.

    شهردار مرودشت اشاره به نبود ساختمان متمرکز برای کارکنان شهرداری و جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوع باعث شد تا در بودجه دو سال قبل با اعتبار ۷میلیارد تومان زمین را فراهم کنیم و برای فاز اول ساخت این ساختمان مبلغ ۲۰میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم قبل از دو سال به بهره برداری برسد.

    گلکاری در خصوص پارک بانوان در مرودشت اظهار داشت:به دلیل نبود پارک مختص بانوان در شهر ،اقدامات مربوط به دیوار کشی و محصور کردن ضلع شمالی پارک ملت به همراه تجهیز نمودن آن برای بانوان مرودشتی آغاز شده است که امیدواریم شاهد بهره برداری پارک بانوان باشیم.

    وی از افتتاح گلخانه ای به فضای ۱۰۰۰متر مربع در جهت توسعه فضای سبز شهر و خود کفایی در تامین گل و گیاه مورد نیاز در سطح شهر سخن گفت همچنین نصب پنل های خورشیدی پایانه مسافربری ولایت که ۷۰ درصد برق این پایانه را تأمین خواهد کرد از جمله فعالیت های شهرداری مرودشت بوده است.

    گلکاری همچنین از حل مشکلات مربوط به تعاونی های مسکن شبکه بهداشت،روزگار،کارگران شهرداری و اراضی موصوف به سهل آباد که بیش از ۱۵۰۰خانوار را شامل می‌شود و صدور مجوز برای آنان مطالبی عنوان کرد.

    وی از ایجاد تفاهم نامه شهرداری با آموزش و پرورش در حوزه ایمنی و آتش نشانی سخن گفت و افزود:بر اساس این تفاهم مقرر شد که ۴ واحد درسی آموزشی برای دانش آموزان پایه نهم و دهم اضافه و تدریس شود.

    گلکاری از تجهیز یک دستگاه خودرو اطفاء حریق با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ونصب ۴۰دستگاه ست تنفسی برای اولین بار در حوزه ایمنی و آتش نشانی سخن گفت و عرضه داشت که در حوزه آتش نشانی هیچ گونه کمبودی از نظر تجهیزات نداریم.

    شهردار مرودشت همچنین اشاره ای به حوزه گردشگری و صنایع دستی داشت و عرضه داشت: ۱۶ غرفه در خیابان پانزده خرداد برای حوزه صنایع دستی راه اندازی شده است که هفته آینده برنده مزایده آن مشخص و آغاز به کار خواهد کرد.

    وی درزمینه پایش تصویری و رصد تخلفات حوزه شهری گفت:سال گذشته دو میلیارد تومان و امسال نیز دو میلیارد و نیم در این زمینه اعتبار لازم تأمین و هزینه شده که در مجموع در ۹ نقطه دوربین های مداربسته فوق پایش تصویری را انجام می دهند.

    شهردار مرودشت از راه اندازی ،افتتاح و بهره‌برداری از ۱۳ پروژه همچون(پارک بانوان،پنل خورشیدی،غرفه صنایع دستی،گلنگ زنی محور سلامت و…) در هفته دولت به ارزش ۸۰میلیارد تومان سخن گفت .

    وی از احداث سه خانه محل با فعالیت در زمینه های کامپیوتر ،گل دوزی ،سفال گری و خیاطی برای پر کردن اوقات فراغت خانواده ها و فرزندان آنان با همکاری اداره آموزش و پرورش خبر داد.

    عضو شورای اسلامی شهر مرودشت گفت: اتصال میدان آب به میدان تمدن در هفته دولت انجام خواهد گرفت

    در ادامه مراسم تجلیل از خبرنگاران ،میثم حیدری عضو شورای اسلامی شهر مرودشت ضمن تبریک روز خبرنگار از حضور آنان در ۲سال عمر پرتلاطم شورای شهر مرودشت تشکر نمود.

    حیدری تصریح کرد:در مسیر خدمت صادقانه به مردم آخرین ورودی که در حال تکمیل می باشد تا در هفته دولت به بهره‌برداری برسد ،پروژه جاده دهبید با بودجه ۶ میلیارد تومان در زمینه زیر سازی و جدول گذاری برای دفع آب های سطحی می باشد.

    عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر مرودشت در ادامه اشاره به بار ترافیکی موجود در سطح شهر نمود و گفت: اتصال میدان آب به میدان تمدن و میدان تمدن به بلوار چمران از پروژه های مورد افتتاح در هفته دولت هست که با این اقدام ،شاهد کاهش مقداری از بارترافیکی در این محورها خواهیم بود.

    حیدری با اشاره به اینکه یکی از پروژه های بزرگ بلا تکلیف مانده از قبل ،پروژه رینگ شرقی و غربی می باشد ،بیان کرد: یکی از موانع موجود پروژه رینگ شرقی و غربی، تملک منازلی است که در ادوار گذشته بصورت تخلف ساز ساخته شده است و نیاز به بودجه ای معادل ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تملک آن می باشد.

    وی از دیگر پروژه های که می تواند مقداری از بارترافیکی شهر را کاهش دهد به بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور شرقی به غربی (راه مواصلاتی به ایستگاه راه آهن)، بلوار گلستان جنوبی به شمالی و باز کردن ابتدای خیابان طالقانی نام برد که همگی در دست اقدام می باشد.

    حیدری در خصوص طرح تفصیلی شهر گفت: بعد از گذشت ده سال از عمر طرح تفصیلی با کمک شهردار و معاونین وی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،شروع بکار در جهت بازنگری طرح تفصیلی را شاهد هستیم که ساخت ساز های بی رویه بدون مجوز یکی از عوامل به تأخیر افتادن این طرح می باشد.

    جواد صادقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مرودشت در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از حضور آنان ،بیان داشت: به عنوان خادم مردم در پارلمان شهری از شما خبرنگاران تقاضا دارم که چشم بینا و صدای افراد ضعیف و یاور انسان های مظلوم و بی دفاع باشید و کارهای که در سطح شهر انجام می‌شود را به اطلاع مردم برسانید تا مردم نسبت به نظام بدبیین نشوند.


    شایان ذکر است که حجت‌الاسلام کلانتری امام جمعه موقت مرودشت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،رنجبر رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ،عظیمی رئیس آموزش و پرورش و حسن پور مسئول بسیج کارمندان نیز از افرادی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

    از حاشیه های این مراسم نیز می‌توان به عدم حضور رئیس شورای اسلامی شهر و پنج نفر از اعضای شورا اشاره نمود.




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    706
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari